Playstationspellen

• tamara

Tip voor spelletjesfans

Een tijdje geleden heb ik een bericht geplaats of het mogelijk is om amerikaanse

playstationspellen hier af te spelen. We hebben er op gegokt en het werkt dus gewoon. Ook een dvd die we hadden gekocht werkt hier gewoon. Het scheelt in ieder geval flink in de beurs. 40$ in amerika of 60 euro hier.

• tallie

Dat van die Playstion spellen weet ik niet, maar wel dat een DVD niet zomaar hier afgespeeld kan worden.

Jij hebt geluk gehad dat je per ongeluk, een regio vrije DVD speler hebt gekocht zonder het zelf te weten.

De USA is regio 5 en West Europa is regio 2.

hatolex

• Bimmer E46

Of het kan natuurlijk ook een regiovrij DVD zijn.

Maar ik vind DVD's niet heel veel schelen met de nederlandse prijzen.

Spellen idd al wat meer, maareh heb je een PS 1, 2 of 3?

• Melanie

Hebben ze in amerika ook veel Blu-Ray schijfjes, voor de PS3? Of zijn deze sowieso niet af te spelen? Iemand hier ervaring mee?tamara schreef:

>

> Tip voor spelletjesfans

>

> Een tijdje geleden heb ik een bericht geplaats of het

> mogelijk is om amerikaanse

>

> playstationspellen hier af te spelen. We hebben er op gegokt

> en het werkt dus gewoon. Ook een dvd die we hadden gekocht

> werkt hier gewoon. Het scheelt in ieder geval flink in de

> beurs. 40$ in amerika of 60 euro hier.

• René

Mocht je dvd speler niet regiovrij zijn, kan je altijd even naar de volgende pagina om je dvd speler regiovrij te maken:

http://www.videohelp.com/dvdhacks/

Met mijn Sony hard disk speler is het namelijk gelukt om hem regiovrij te maken.

• René

Tja Bimmer da's misschien wel waar dat de prijzen niet zoveel schelen met de Nederlandse prijzen maar sommige dvd's zijn niet of niet meer te krijgen in Nederland en dan ben je wel aangewezen op USA.

• tamara

wij hebben een playstation 3, ze hadden in amerika veel meer keuze dan hier. Ook meer blue ray disc. We hebben trouwens ook 2 dvd's gekocht in Amerika en die doen het ook. Dus ik weet ook niet waar het aan ligt. In ieder geval boffen.En soms ook een gokje wagen. We hebben ook nog een playstationspel in de USA besteld via internet, was hier niet te krijgen. Met invoerrechten en verzendkosten was het spel nog goedkoper dan wanneer je hiet een spel koopt.