San Francisco of Los Angeles leuker

• jack

Allen,

We willen gedurende oktober 2007 een rondreis maken. Als aankomst en vertrekpunt kunnen we kiezen tussen San Franciso of Los Angeles. Welke van deze 2 steden is het leukst en valt meest te zien. Deze gaan we dan als aankomst- en vertrekpunt nemen van onze vlucht.

Ik ben momenteel aan het orienteren voor ticket en autohuur. Klopt het dat combi goedkoper is? Alamo Gold en Worldticketcenter kwam ik enkele keren tegen op deze site. Misschien ook D-reizen?

Alle tips zijn welkom en alvast bedankt.

Jack en Nim

• Bimmer E46

Tja, is voor iedereen verschillend, maar de meeste mensen vinden SF leuker.

Ticket en tevens direct een auto huren is idd vaak voordeliger (Fly & Drive).

Vraag gewoon eens wat offertes op bij verschillende bedrijven. Denk aan WRC Reizen, Exit, etc etc.

• annemiek

en als je niet kan of wilt kiezen begin je bij de ene en eindigt de reis bij de andere

veel plezier met het plannen

• loes

Er is voor beide steden iets te zeggen; maar als ik moet kiezen…. San Francisco.

Veel plezier

• bozzi

SF!!!

gewoon een leuker winkel gedeelte en bij Fishermans Warf is het ook leuk vertoeven…

Dat soort gezellig plekkies ben ik LA niet echt veel tegen gekomen..

• Diana

Wij hebben beide steden bezocht en als ik zou moeten kiezen: San Fransisco.

• dutchman

Hallo Jack

Voor een auto te huren moet je even bij www.eautohuur.nl .

Ik ben in juni naar amerika geweest en een auto gehuurd bij eautohuur het was niet duur en goed geregeld.

• Peter

San francisco is leuker. het is kleiner en knusser. Op fishermans Warf kan je je prima vermaken. LA is ook leuk, maar veels te groot.

• Eus

Absoluut SF…….natuurlijk zijn er de toeristische spots in LA die je gezien moet hebben maar na 1 dag ben je er wel doorheen.

• jona

zonder twijfel San Francisco.