Route 66

• BARBARA

Wie kan mij vertellen of je een stuk route 66 kan rijden als je een rondreis maakt door Californie?

Wij willen naar de geijkte plaatsen LA,LV.SF.SD

Is dit makkelijk te combineren?

• tallie

Ik moet bekennen dat ik het deel van R66 in Californie niet ken, maar de 1000 kilometer die ik over R66 ben gereden stelde bitter weinig voor hoor.

Over het algemeen is het gewoon een onderdeel geworden van een Highway, of hij ligt er naast als veredeld zandpad, en slecht hier en daar rijdt je over een stuk oorspronkelijk R66.

Al met al, ik zou er geen meter voor omrijden.

hatolex

• Maria

Route 66 is een historische weg,verder stelt het weinig voor.

• Cees

Ik las laatst ergens dat Santa Monica Boulevard in LA het laatste stukje is van route 66.

Als je dus toch in LA bent, en je wil toch iets van route 66 meepakken ligt hier je kans.

Verder ben ik het met Hatolex eens.

Geen meter voor omrijden, zonde van de tijd.

• Bushmaster

Eeen leuk stukje route 66 daar “in de buurt” is van Seligman naar Kingman, of vice versa. Daar ligt de 66 naast de I40.

E.e.a te vinden rechst naast las Vegas onder de grand canyon

Las vegas-Kingman= ca. 100 mijl

Kingman-Seligman= ca.70 mijl (gerekend over de I40)

• Maria

Williams een oud mijnwerkersplaatsje ligt langs de 66 en zo,n 70 km1 vanaf de G C

• tallie

En een leuk vertrek punt om met de trein naar de G.C. te gaan.

hatolex

• Maria

Hoi ja dat weet ik, vanuit een camping naar een shopper gereden en daarmee de lucht in :)

• Susan mw Judith&Anouk

Wij hebben in mei het stukje route 66 gereden vanaf Sligman. Het is wel leuk om te rijden, we kwamen er als het ware ‘langs’ vandaar dat we het gereden hebben, anders hadden we het denk ik niet gedaan.

Vanaf Williams kun je idd een hele mooie treinrit maken naar de Grand Canyon.

Kijk anders is op onze site op de maand mei, 26 mei om precies te zijn, zie mijn profiel.