neverlost / navigatie

• kimmy

hallo,

a.s. zaterdag (ooeeeehh spannend!!) vertrekken mijn vriend en ik naar amerika,

voor een 3 weekse rondreis in het noord-oosten. in eerste instantie was ons

idee om zonder navigatie te gaan rijden, maar hebben ons toch bedacht.

heeft iemand een idee wat de huur van een navigatie-systeem kost via

Hertz? hier huren wij onze auto, en op internet kan ik dit niet heel duidelijk terug

vinden.

groeten, kim.

• annemiek

hallo kimmy

kijk in de reisgidsen die Hertz in hun pakket hebben, bv Hotelplan, hier staat precies in wat het in Nederland kost, dan weet je of je in Amerika een evenredig bedrag betaald. Zal waarschijnlijk een paar dollar per dag zijn denk ik

gr annemiek

• Bimmer E46

Heb net even gekeken op de site van Hertz, niet alle auto's zijn voorzien van Neverlost. Een midsize heeft dit bijvoorbeeld niet, maar vanaf de fullsize wel (tenminste voorzover ik het bekeken heb). Met een fullsize kwam je ongeveer uit op 8 dollar per dag. Maar dit is dan via de site van Hertz, als je via een reibureau boekt kan het duurder zijn denk ik.

Ik had eerder ook al eens gekeken en volgens mij was het toen 10 euro per dag. Hou voor het gemak dus ongeveer 8-10 euro per dag aan.

Wil je het zeker weten? Vraag dan gewoon een offerte op bij diverse reisbureau's en vraag naar de kosten voor een upgrade met neverlost.

Persoonlijk vind ik het wel weggegooid geld. Het is wel makkelijk maar niet echt nodig, met een gewone kaart kom je goed uit de voeten. Ik zou zeggen, als je met navigatie wilt reizen, koop dan voor die paar tientjes extra zelf bijvoorbeeld een navigatiesysteem.