Vliegticket LAX

• Johan

Hallo allemaal,

Ik ben druk bezig met het voorbereiden van een reis naar LA, en vindt op American airlines een vlucht die ik verdacht goedkoop vindt…. lijkt wel te goed om waar te zijn eigenlijk. Wat vinden jullie ervan?

Had hem zo berekend:

23/9 vertrek vanaf Brussel naar LA, vertrektijd 11.10uur

9/10 terug vanuit LA naar Brussel.

Prijs kom ik op 395 Euro, (volgens de site inclusief taxen)….

Iemand ervaring met dit soort dingen?

Bedankt voor jullie reacties!

Johan

• Freddy

Johan, de prijs is wel gelijk juist 395,04 € .Gewoonlijk zijn er maar enkele seats aan deze voorwaarden,dus een goede raad zo snel mogelijk boeken. Indien je de prijs opvraagt bij americanairlines.com krijg je de amerikaanse site en betaal je heel wat meer (756 $ = 553 €)Het is regelmaat dat de tarieven vanuit brussel lager liggen dan die van Amsterdam. Ik heb dit ook rreds gehad met KLM.Dus snel boeken

• Vanessa

Ik heb n.a.v. een bericht verderop op dit prikbord ook net geboekt via AA.be voor een retourtje in april naar Las Vegas voor 285,-. Erg goedkoop. Vluchten worden deels uitgevoerd door Brussels Airlines. Er zit alleen geen eten/drinken bij, maar dat kan je aan boord kopen.

• Peter W

>>Vluchten worden deels uitgevoerd door Brussels Airlines. Er zit alleen geen eten/drinken bij, maar dat kan je aan boord kopen. << Vanessa

Vanessa, mijn AA eTicket zegt: segment 1 & 4 (de oceaan over naar / van Chicago): Carrier: Brussels Airlines, OPERATED BY AMERICAN AIRLINES

CHECK-IN WITH OPERATING CARRIER

Ergo: Checkin bij AA op Zaventem en vlieg alle 4 segmenten met AA. Wat staat er dan bij jou? En waar staat dan iets over “geen eten”?

• Kevin

Dat staat er bij mij ook,,,,

Ik heb zowel met american airlines als met brussel airlines gebeld.

Er is gewoon eten inbegrepen.

Op de site van Brussel Airlines staat bij een B Light ticket geen maaltijden maar dat geldt bij navraag alleen voor Europa.

Wat ik niet duidelijk heb kunnen krijgen is bij wie moet je nu inchecken ?

AA zegt dat de vlucht wordt uitgevoerd door Brussel Airlines en BA zegt het omgekeerde.

Gr Kevin

• Kevin

Je kunt overigens bij www.americanairlines.com bij flight check in je stoelen al reserveren voor de vlucht van chicago naar las vegas en terug.

Je ziet daar ook alle gegevens zoals op je e-ticket.

• Kevin

Peter ,

Wanneer vertrek je ?

Misschien kun je wat duidelijkheid verschaffen bij wie je moet in checken?

( Brussel Airlines of American Airlines )

• Peter W

>..bij wie je moet in checken?

OPERATED BY AMERICAN AIRLINES

CHECK-IN WITH OPERATING CARRIER

Ergo, bij AA inchecken. En gewoon eten en drinken krijgen.