Een paar maanden geleden heb ik op dit prikbord een vraag gesteld over ervaringen met pda?s en draadloze internetverbindingen in hotels.
Zie:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=6&i=28888&t=28852
Ik kan jullie nu, zoals beloofd, mijn recente ervaringen met zo?n ding vertellen.
1 hotel had helemaal geen draadloos internet en in 1 ander hotel reikte het signaal niet verder dan de lobby.
Voor de rest heb ik in 4 weken reizen door de mid-west overal een perfecte internetverbinding op mijn hotelkamer tot mijn beschikking gehad.
Iedereen die er dus over denkt om een lap-top of een pda met wifi mee te nemen kan ik maar 1 advies geven??DOEN.
Mijn pda, een HP ipaq 5935, was tevens voorzien van een Tom-tom navigatiesysteem. (standaard met Europese kaart)
Ik heb voor vertrek dit Tom-tom systeem uitgebreid met kaartmateriaal van de USA en Canada (past op een 1gb groot sd kaartje) en ook dit functioneerde goed, op 1 minpuntje.
Bij gebruik van die USA kaart onthield het systeem geen recent ingevoerde bestemmingen.
Ik moet daar Tom-tom nog eens over benaderen hoe dat kan en hoe dat moet worden opgelost.