Boeiing bezoeken

• veerle

Hallo allemaal,

Kan iemand eens uitleggen hoe een bezoek aan boeiing er aan toe gaat.

We zitten in Seattle en dan? Geoon naar daar rijden, u aanmelden en het is ok, of moeten we op dingen letten?

Bepaalde uren, reserveringen,…

Graag jullie info

Groetjes Veerle

• Peter W

>bezoek aan boeing…

Zie: http://www.futureofflight.org/visitUs/planVisit.html#admission

Gaat om 0830 open en losse kaarten zijn dan in minuten weg (in de zomer). Met dat kaartje moet je dan op de tourtijd terugkomen (na uren). Mijn advies: reserveer (heb ik geen ervaring mee). Tour duurt 1 uur, fotograferen is niet toegestaan.

Het museum of flight is een top museum en voor een ieder van de Boeing tour, ongeveer verplicht. Kost een kleine dag.

• veerle

Beste,

Als ik het goed begrijp reserveer je best. Wij gaan in augustus en dan kan het best nog druk zijn lees ik.

Is het zo dat het bezoek een uur duurt en dat dit het ongeveer is?

Of is het echt wel de moeite?

• Gerrit

Wij hadden de tour geboekt via Grey Line in Seattle. Let wel, alleen op werkdagen.

• yolanda

Wij zijn vorig jaar augustus daar geweest. Het was niet echt druk, wij waren dus vroeg gegaan.Wij hadden niet gereserveerd ,wij konden gewoon mee met de tour.(ongeveer een uur) De tour is wel aardig, het museum vonden onze kinderen (16 en 17 jaar)wel leuk, je kan via de computer je eigen boeiing ontwerpen en er stonden ook allerlei onderdelen van boeiings waar je in mocht of mocht aanraken. Je bent er wel een halve dag zoet.

Veel plezier.