stopover

• junior

nu weet ik er niet het fijne van maar zover ik het snap vlieg je bijv op newyork en kan je na een paar dagen door vliegen voor bijna dezelfde centen of heb ik het mis misschien een domme vraag maar ik waag de gok

• Theo

Voorbeeld, United.

Wij hadden retour, Amsterdam - Kahilui (Maui Hawaii) - Amsterdam

Vluchten

Amsterdam

Washington

Las Vegas (stopover), 12 dagen

Los Angeles

Kahilui, 7 dagen

San Fransisco (stopover), 3 dagen

Washington

Amsterdam

• junior

heeft elke matschappij dit of moet je er speciaal om vragen

• Nell

Delta heeft ook multivluchten, kijk maar eens op de site en vul een voorbeeld in hoe je zou willen vliegen dan krijg je een idee.

www.delta.com

• Diana

Niet elke maatschappij verleent deze “service”, maar ik dacht dat het bij de meeste Amerikaanse maatschappijen wel kon. Wij vliegen overigens ook met Delta en hebben een stopover van 6 dagen: Amsterdam-Denver, en vanuit Las Vegas naar Amsterdan via New York, alwaar wij genoemde stopover hebben.

• tamaralemmens

Het heeft ook te maken op welke staten je vliegt. Wij konden met united geen stopover in Ohio maken en met Delta wel.

Wij maken een stopover in new york, ohio en san francisco. vanuit hier rijden we naar las vegas en vliegen van daar uit terug naar amsterdam. Dit zonder extra ticketkosten.

• Petra/VS

Dat laatste heeft te maken met de aanvliegroutes van de maatschappijen. Delta heeft een “hub” in Cincinnati, Ohio, maar United helemaal niet. Het hangt dus van de routes van de maatschappijen af (ook wel logisch, natuurlijk!).

• junior

Bsdankt voor de reacties nu weet ik wat en ga veder spitten

• Freddy

Indien je zoekt via kayak.com of sidestep.com met multi city kom je te weten met welke carriers je een stopover kan maken en tegen welke prijs