autohuur niet reserveren ?

• bart

Dag allemaal,

Wij hebben wel wat ervaring met reizen en gaan naar Seattle en dan zo verder reizen.

Wij gaan na het landen een auto huren. Is dit goedkoper zo?

Ik denk ons gewoon met een busje naar een autoverhuur bedrijf te laten voeren en daar dan een auto te huren. Moet volgens mij toch goedkoper ter plaatse zijn dan hier in Nederland te boeken.

Wat zijn jullie ervaringen?

Met dank

• mrjn

Het is duurder om daar te huren. Tenzij je volledig onverzekerd rond wilt rijden, maar dat is niet aan te raden.

Wij hebben het 1 keer gedaan en waren hadden drie keer goedkoper uit kunnen zijn als we gewoon in Nederland hadden gehuurd.

Dus regel de boel in Nederland. Zoek op deze site goedkoop autohuur met de zoekfunctie en je krijgt een boel tips over verhuurders.

• mai

Wij boeken onze auto al jaren bij exit-reizen. goedkoop en goede deals met alle verzekeringen erbij enzo.

onze ervarign is wel, dat het goedkoper is omin NL een kleine auto te huren en dan in de VS aan de balie bij de verhuurtoko je upgrade te regelen. we hadden afgelopen november in NL een compact gehuurd en in de VS voor 8 dollar per dag een ipgrade naar een Jeep Grand Cherokee geregeld.

in april hetzelfde verhaal met voor 11 dollar per dag een upgrade naar een Dodge Durango.

SUCCES!

• von

ik ben het met mijn voorgangers eens,in nederland huren is veel goedkoper,hier hebben ze zogenaamde pakketten met alles erin (verzekeringen enz) als je daar huurt komt er dat nog bij.Ik heb zelfs in Amerika via internet bij Avis in Nederland geboekt.Het schilde vele dollars! mai schreef:

>

> Wij boeken onze auto al jaren bij exit-reizen. goedkoop en

> goede deals met alle verzekeringen erbij enzo.

>

> onze ervarign is wel, dat het goedkoper is omin NL een kleine

> auto te huren en dan in de VS aan de balie bij de verhuurtoko

> je upgrade te regelen. we hadden afgelopen november in NL een

> compact gehuurd en in de VS voor 8 dollar per dag een ipgrade

> naar een Jeep Grand Cherokee geregeld.

> in april hetzelfde verhaal met voor 11 dollar per dag een

> upgrade naar een Dodge Durango.

>

> SUCCES!

• Nine

Nederland huren! Firma in Nederland staat in feite stukje borg. Je kan alle verz. er bij afsluiten daar geen verrassingen meer. Sluit ter plekke geen enkele verz. meer af, alleen maar no zeggen!

Firma Sunny Cars is een brooker, die sluit meest voordelige deals bij verhuurmaatschappijen af. Je huurt dus een auto bij Sunny Cars en dan is je verhuurmaatschappij b.v. Hertz of Alamo. Ga eens kijken bij hen!

Creditcard is wel verplicht!