Delta Airlines??

• Melanie

Dit jaar willen mijn vriend en ik weer richting Amerika gaan.

Omdat we een reis willen maken een aantal verschillende plekken in Amerika willen we gebruik maken van stop-overs.

Een aantal maatschappijen hebben deze mogelijkheid.

Een van onze vakantiebestemmingen is Seattle. Vervolgens willen we een stopover maken in Las Vegas (3 a 4 dagen) om vervolgens via een stopover in Orlando (eveneens 3 a 4 dagen) terug te vliegen naar Amsterdam.

Op internet zagen wij dat Delta Airlines in ieder geval op al deze plaatsen rechtstreeks, of via 1 tussenstop, vliegt. Niet onbelangrijk is het feit dat het vliegen van Amsterdam naar Seattle een stuk korter duurt dan met bijv. United

We zijn reeds 3x eerder naar Amerika gevlogen. ÿén keer met Delta en twee keer met United. Wat ons op viel was dat er bij Delta geen aparte tv schermen aanwezig waren in de stoelen, terwijl dit bij United wel het geval was.

Kan iemand ons zeggen of dit bij Delta nog altijd het geval is ?

Heeft iemand sowieso nog suggesties voor onze trip ?

Alvast bedankt.

Melanie

• Veerle

Wij vliegen ook met Delta

Onze route is Brussel - Atlanta - Seattle

Daarna Las Vegas - New York

En dan New York- Brussel

Ik dacht dat er in sommige vliegtuigen van delta wel TV schermen waren; Je zal het moeten treffen van vliegtuig.

Groeten

• toverfee

Ik heb die schermpjes bij delta nooit gezien hoor,wel bij united airlines

groetjes Toverfee

• Erik K

Ik ben net terug uit Amerika en heb met Delta gevlogen. In geen van de vliegtuigen waar ik in heb gezeten zaten tv schermen in de stoelen.

• Melanie

Met wat voor toestel heb je gevlogen dan?

Als ik op seatguru.com kijk, dan staat er bij de meeste toestellen van Delta wel dat er Personal Video is in het vliegtuig.

• annemiek

ook ik heb meerdere keren gevlogen met Delta naar o.a. NY en geen schermpjes, alleen bij de business cl.

• tamara

Ik heb ook maar eens even gezocht. De boeing 767-400 heeft wel schermpjes, de andere niet. Er wordt het meeste gevlogen met boeing 767 vanuit en naar NL. Het is even afwachten, ook wij gaan met delta 21 juli.

• Erik K

767-300 (naar Atlanta) en 757-200 (naar Las Vegas)

• Freddy

gaan we naar amerika vliegen voor de schermpjes?

Voor intressante prijzen met stopovers surf eens naar kayak.com en vraag prijzen met multi city.Ok met expedia.com is dit te doen.Ik heb pas vastgelegd voor 12 september via kansas city en terugkomen via Los Angeles. Auto huren bij

eautohuur.nl of .be indien usareisen.de goedkoper is stuur ze dan maar een mailtje.Indien mogelijk gaan ze er onder.