Hoi
Ja ik zou me ook niet al te druk maken over het rijden. Je moet het gewoon goed plannen als je zoiets doet. Plan beter 1 lange dag rijden in dan 2x een halve dag. Dan ben je wel 1 dag ‘kwijt’ (al vind ik een dag rijden in de US ook wel eens lekker) maar dan heb je tenminste een volle dag over die je ergens kunt besteden.
Persoonlijk vond ik Mt. Rushmore ook ERG uit de richting liggen (wij gingen van Yellowstone naar Rocky Mnt. NP via Mt. Rushmore. Gigantische omweg natuurlijk, maar ik ben erg blij dat we het gedaan hadden. Mt. Rushmore is echt wel leuk om te zien (wij zijn zowel ‘s avonds bij de ceremonie geweest en ’s morgens nog even (zelfde toegangskaartje). Het ligt gewoon ver weg, maar dichterbij als nu kom je er waarschijnlijk niet snel (ik bedoel als je op vakantie gaat in de US ga je toch meestal naar het zuid-westen, noord-westen, oosten etc. maar nooit echt naar het midden-noorden zeg maar).
Rocky Mnt. NP vond ik trouwens wel mooi, maar niet WERELDSCHOKKEND mooi zeg maar, ik bedoel als je al naar Glacier gaat, zou je die evt. kunnen skippen (tis natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar je snapt wat ik bedoel)
Succes ermee!