cell phone california

  • jona

    Hallo,

    in november ga ik na 8 jaar weer naar California, alleen en rondreizend tussen familieleden. Ik wil dus kunnen bellen en bereikbaar zijn.Nu wil ik een cell phone daar aanschaffen die vooral binnen Cal. te gebruiken is maar waar ik in ieder geval ook mee kan SMSén naar het thuisfront.

    Heeft iemand ervaring en of tips ??

    Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar hier niets over gevonden.

    Bedankt alvast.

  • Cees

    Vul als zoekterm bij Google eens “telephone company” in en je krijgt zo ongeveer alle telefoonmaatschappijen in de USA op een rijtje.

    Info genoeg om een regenachtige zondag door te komen.

  • anne

    Wij hebben vorig jaar een goedkoop mobieltje bij de Safeway gekocht, voor 35 dollar. Werkte perfect, sms'jes naar het thuisfront en in geval van nood heb je een mobiel bij de hand. In de winkel heb ik gevraagd welke provider het gebied dekte waar wij doorheen reden. Afgelegen gebieden zijn niet altijd bereikbaar.

    Het instellen van de mobiel kost wel wat geduld; je moet informatie opvragen via een vaste telefoon (gratis), zo moet je bv een naam & adres in de USA bij de hand hebben en nog wat codes die bij je mobiel geleverd worden. Ik stond in een telefooncel bij een KOA-camping en heb gewoon al de informatie van die camping ingevoerd die boven de telefoon op een bordje hing.

    Succes ermee,

    |Anne

  • jona

    dank je wel, ga er naar op zoek.anne schreef:

    >

    > Wij hebben vorig jaar een goedkoop mobieltje bij de Safeway

    > gekocht, voor 35 dollar. Werkte perfect, sms'jes naar het

    > thuisfront en in geval van nood heb je een mobiel bij de

    > hand. In de winkel heb ik gevraagd welke provider het gebied

    > dekte waar wij doorheen reden. Afgelegen gebieden zijn niet

    > altijd bereikbaar.

    >

    > Het instellen van de mobiel kost wel wat geduld; je moet

    > informatie opvragen via een vaste telefoon (gratis), zo moet

    > je bv een naam & adres in de USA bij de hand hebben en nog

    > wat codes die bij je mobiel geleverd worden. Ik stond in een

    > telefooncel bij een KOA-camping en heb gewoon al de

    > informatie van die camping ingevoerd die boven de telefoon op

    > een bordje hing.

    > Succes ermee,

    > |Anne

  • René

    Je kan bij walmart even een prepaid pakket kopen. Vraag bij de verkoper welke provider de beste dekking heeft in Califonia. Kijk maar even op www.walmart.com

    Overigens kan je dan gelijk een Rand Mc Nally (Wegenkaart van USA) bij walmart aanschaffen. In dit boek staan alle filialen van Walmart in usa.

    Kijk maar even op www.walmart.com , suc6… René

    http://www.walmart.com/search/search-ng.do?search_constraint=0&search_query=prepaid+cellp&ic=24_0&Continue.x=19&Continue.y=13