Tickets VA

  • Farah

    Afgelopen oktober heb ik via vliegticktskopen.nl tickets gekocht voor 17 juli met Virgin Atlantic naar SF. De tickets had ik week later al in huis.

    VA vliegt echter niet via Amsterdam, dus vliegen wij met BMI (staat op de ticket) naar Londen Heatrowh en vandaar verder naar SF.

    Als ik op de site van VA kijk en ik mijn booking reference intik geeft hij aan dat we niet bekend zijn. Als ik dan ook nog eens op de site van BMI kijk zie ik ook dat er op 17 juli geen vlucht gaat om 07.55 naar Londen.

    Ik kan ze vandaag helaas niet bellen ivm Hemelvaart, maar ik maak nu toch wel zorgen.

  • Francien

    Bel British Airways en vraag of ze daar info hebben over je aansluiting. Is de moeite waard om het te proberen.

    SuccesFarah schreef:

    >

    > Afgelopen oktober heb ik via vliegticktskopen.nl tickets

    > gekocht voor 17 juli met Virgin Atlantic naar SF. De tickets

    > had ik week later al in huis.

    > VA vliegt echter niet via Amsterdam, dus vliegen wij met BMI

    > (staat op de ticket) naar Londen Heatrowh en vandaar verder

    > naar SF.

    > Als ik op de site van VA kijk en ik mijn booking reference

    > intik geeft hij aan dat we niet bekend zijn. Als ik dan ook

    > nog eens op de site van BMI kijk zie ik ook dat er op 17 juli

    > geen vlucht gaat om 07.55 naar Londen.

    >

    > Ik kan ze vandaag helaas niet bellen ivm Hemelvaart, maar ik

    > maak nu toch wel zorgen.

  • Christine

    Hallo Farah,

    Ik heb hem ook zo geknepen toen onze bookingreference niet bekend was. Maar je bent ‘gwoon’ nog te vroeg. Ik weet niet meer hoe lang van tevoren we er wel in stonden maar bij mij klopte uiteindelijk alles ook. Ook de vlucht naar London stond in eerste instantie niet onder het vluchtnummer dat op mijn ticket stond maar dat bleek later ook te kloppen. Voor de zekerheid is het natuurlijk altijd prettig om even te bellen of te mailen met de betreffende maatschappijen maar ik denk dat je je net zoals ik ongegrond bang maakt.

    Groeten Christine en een fijne vlucht!

  • Farah

    Dank je Christine. Ja het is nog 2 maanden dus dat zal het wel zijn.

    Ik zal ter zijner tijd wel met ze bellen.

  • josnixs

    Hi

    Is it still very cheap to buy u`r ticket in londen I go to Isla-magarita there are a lot`s off

    flights from holland to isla Who knows what to do buy u`r ticket in londen and flay from a`dam to londen en from londen to Isla-m thanks lot Jos