gedetailleerde wegenkaart Zuid-West Amerika

  • Maarten

    Hallo,

    Ik zoek een goede gedetailleerde (wegen)kaart van Zuid-West Amerika. Deze kaart wil ik voor dat we op vakantie gaan al in mijn bezit hebben. Ik ben al bij de ANWB geweest. Daar hadden ze echter geen kaart liggen die gedetailleerd genoeg was, waar kan ik ze wel bestellen?

  • tallie

    De Rand McNally, in elke goede boekhandel en de Beijenkorf

    hatolex

  • René

    Ik heb vorige week bij de ANWB de “Road Guide California Far West” gekocht van Hallwag International: http://www.swisstravelcenter.com/shop/produkt-detail/21?t=aGFsbHdhZw== . Kost nog geen €10,-.

  • Emmy

    Wij hebben inderdaad ook die Hallwagkaarten gekocht; Californië en Zuid-West Amerika. De kaarten lopen mooi in elkaar over zodat, als je ze naast elkaar legt, goed kunt zien wat waar ligt. Wij hebben deze kaarten in een goede boekhandel gekocht.

  • Bep

    Je kan ook van de staten die je bezoekt een visitors guide met map aanvragen,dan heb je altijd een gedetaileerde kaart bij je.

    En van tevoren je route uitstippelen.

    Bep

  • Maarten

    Hartelijk dank voor alle waardevolle tips. Met al deze tips zal het me wel lukken om een geschikte gedetailleerde wegenkaart te vinden.

    M.v.g.

    Maarten

  • Maarten

    Rand macnally is de meest populaire, wij vorig jaar in n-o usa gebruikt, PRIMA bevallen! neem alleen degene zonder toeristinfo, dat is zinloze ruimte, indien je al een reisgids bij je hebt!

    Koop m alleen in Ned! wij bestelden m in VS (naief en niet bekend dat ie in ned. was) en dat is vrijwel even duur /ietsje duurder en langer wachten tot ie binnen is (met verzendkosten erbij enzo)

  • sandra

    Hallo,

    Ik heb een vraagje kan iemand mij een goede kaart van zuid/west Amerika met ook aangegeven slaapplaatsen bv, b&b, hotels aanraden.

    Groetjes Sandra

  • e

    gjhg