auto via usareisen

  • Bianca & Patrick

    Hallo,

    Ik weet dat de vraag al een paar x is gesteld maar ook wij komen voor de huurauto bij usareisen het goedkoopste uit. Een chevrolet Tahoe voor 2 weken all inclusive kost EUR 644,00 in september.

    Maar nu is eigenlijk onze vraag:

    Voor welk bedrag ben je verzekerd voor aanprakelijkheid, want dat kunnen we niet terugvinden?

    Bij de meeste verhuurbedrijven is het 1 miljoen dollar.

    Hoop dat iemand het weet.

    Groetjes

  • Peter W

    >Voor welk bedrag ben je verzekerd voor aanprakelijkheid

    Geen antwoord op te geven want dit hangt af van bij wie je huurt en als gevolg daarvan wordt de WA verzekering bij de verhuurder of een Europeese (Zwitersese) Mij ondergebracht. In ider geval 1mio$ (US of Canada) Of 1mio Euri Indien in Europa. Vergelijk eens met je NL autoverzekering.

  • Co

    Voor 1 miljoen dollar.

    Heb pas een Chevrolet Equinox geboekt bij usareisen.de.

    Twee weken voor 408 euro met alles erop en eraan.

    Groeten,

    Co

  • B & P

    Mooi,

    Dan is de keuze dus gemaakt. De Chevrolet Tahoe bij usareisen.

    Zie toch veel positieve berichten hierover.

    Groetjes

  • Peter W

    >geboekt bij usareisen.de

    Je boekt niet BIJ usareisen.de maar VIA usareisen.de BIJ Hertz Of Alamo Of Dollar Of …. Die autoverhuur Mij'n hebben allemaal eigen, iets andere (verzekerings) voorwaarden, prijzen en autos. Je hebt nu wel de zekerheid een compleet (verzekerings) pakket te hebben afgesloten.

  • maarten

    is dit bedrag bdw ook inclusief alle taxes et cetera? (ex. dropoff denk ik bdw?)

    En hoe kan het toch dat die duitse site echt VEEL goedkoper levert dan veel nederlandse bedrijven?

    Maarten

  • Peter W

    >is dit bedrag inclusief alle taxes et cetera?

    Ja. DropOff en elke andere extra / upgrade, wordt lokaal afgerekend.

    >duitse site echt VEEL goedkoper..

    O.a. omdat zij deze verhuur voor / via een ander doen: FTI. FTI heeft nog geen NL agent (Doets; hier ligt een kans). En omdat zij zonodig een dure WA verzekering niet via de autoverhuurder maar via een Zwiters bedrijf regelden.

    FTI verhuurt niet rechtstreeks aan Nederlanders, wel aan Duitsers en Oostenrijkers. Dat is jammer voor ons want hun prijzen zijn in meer landen aangenaam.

  • Co

    Ach ja…..what's in a word

    Ik heb BIJ usareisen.de een huurauto van Alamo of Hertz (met hun eigen specifieke voorwaarden) geboekt.

    Komt toch op hetzelfde neer.

  • Gera

    Ik zie op de website van autoreisen.de niets terug over evt. annuleringskosten (of mijn Duits is niet goed genoeg). Weet iemand hier iets over te vertellen?