wedstrijd american football, basket of iets anders

  • bart

    In augustus/september gaan we voor de 2 keer naar amerika. Nu zouden we absoluut eens een wedstrijd willen meemaken van een basketwedstrijd of american football.

    Moet je zoiets vooraf boeken? Kan je dit nog de avond zelf aan de kassa?

    Waar kan je boeken?

    Welke wedstrijden worden aageraden? Is er in augustus wedstrijd?

    Graag alle info hierover

    Bedankt alvast

  • Gerrit

    Het ligt er natuurlijk wel aan waar je heen gaat want “Amerika” is nog al groot.

    Ik den dat je voor een wedstrijd bezoeken het beste even kunt kijken op de websites van de NBA of NFL. Daar staan de schema's en de teams op en kun je ook online tickets bestellen. NBA begint volgens mij in Oktober, NFL in September.

    Je kunt natuurlijk ook bij een lagere league gaan kijken. Succes met je zoektocht.

  • bart

    Bedankt Gerrit voor de reactie.

    We eindigen de reis in New York, dus in principe zouden we daar dan een wedstrijd gaan bekijken.

    Dit moet halverwege september dan zijn.

    Ik ga even uw tips onderzoeken en opzoeken.

    Als het online kan geboekt worden zou dat wel leuk zijn. Lijkt mij zo een haalbare kaart.

    Iemand tips waar je dan ergens moet zitten om u:

    1. niet blauw te betalen

    2. toch iets te zien krijgt.

    Alvast bedankt

    Bart

  • Matthijs

    NFL is van september tot februari.

    MLB is van februari tot oktober

    NBA is van oktober tot juni.

    NHL is van oktober tot juni

  • bart

    Bedankt Matthys voor de hulp.

    Wat is het leukst om eens te zien?

    Gaat mij gewoon eens om de sfeer, de massa, de donuts en de cola.

    Met dank

  • Mai

    Bart,

    Wij zijn in september 2005 naar een baseballwedstrijd in New York geweest. Qua sfeer enzo supergaaf om dat een keer mee te maken, maar qua spel vind ik het dodelijk saai. het gaat zo langzaam allemaal!

    Met vrienden ook wel een meegeweest naar een American Football wedstrijd van de longhorns. Dat was echt gaaf! Als je alleen de spelregels van AF niet begrijpt, is er echt nix aan. Wellicht eerst een keer naar een wedstridj van de Amsterdam Admirals met speluitleg?

    Mai

  • bart

    Ok,

    Bedankt voor de info allemaal

    Bart

  • reisfanaten

    Even deze topic bovenhalen.

    Is er kans als ik niet reserveer dat ik een wedstrijd kan bekijken?

    Hoe gaat dit op zich? Is dat het zelfde als bij ons? Je gaat naar de kassa en betaald een kaartje voor de wedstrijd?

    Hoeveel tijd op voorhand moet je zijn?

    Zijn zo stadiums gemakkelijk bereikbaar, veel parkeerplaats,….

    Graag toch nog wat verduidelijking

    Grote dank bij voorbaat

    Reisfanaten