worldticketcentre

  • japie

    Wij zijn van plan om deze zomer een rondreis te maken in West Amerika. Wij willen graag weten wat de ervaringen zijn met het boeken van een rondreis via Worldticketcentre.nl

    Verder twijfelen we nog of we moeten reizen met de auto of met een camper.

    Wat zijn hier de voor- en nadelen van.

    Groeten J en J

  • Ada

    Worldticketcnetre is al jaren eem vertrouwd reisburo. Het zal van de betr. employee afhangen hoe goed ze je kan informeren.

    Met 2 personen is een auto plus hotel meestal een stuk goedkoper.

    Een camper zuipt benzine, je betaalt staangeld e.d. en vooral in de grote steden niet echt handig.

  • Ronald

    WTC is een goed reisbureau mar het hangt inderdaad van de medewerker af. Wij zijn 3 keer met WTC gegaan, maar zijn afgeknapt op een ongeinteresseerde houding van een medewerker die de ene foute offerte na de andere wist te produceren. We reizen al weer een paar jaar met een ander reisbureau.

    Dan camper of auto? Ook wij dubben al jarenlang, maar manouvreren met zo'n grote bak lijkt niet handig. Het gedoe met stekkers, kabels en zo schijnt mee te vallen, maar kan ons nog niet over de streep trekken. Voor 2007 kiezen wij voor de auto om van Yellowstone naar LA te reizen.

  • Maria

    Ada,

    Een auto en camper zijn m.i niet te vergelijken, wij willen juist niet in een hotel zitten en kiezen voor het buiten zijn.Het is maar wat je wilt.

    Ook voor 2 personen kan een camper bijzonder prettig zijn en hoeft bepaald niet duurder te zijn,ik ben LA, SF en LV helemaal doorgereden met een C22 camper, geen enkel probleem. (Keep your lane).de wegen zijn goed aangegeven.

    Bij een bezoek van zo,n stad zoek ik een camping er buiten op en ga met openbaar vervoer er naar toe of met een shutlle bus met gids vanuit de camping.

  • Maria

    Het gedoe met stekkers, kabels en zo schijnt mee te vallen !!!!!!!

    Uit de camper trek een flexibele kabel met stekker en die plug je in. LOL

    Ik rij een camper als een Panda, geen bal aan en een kind kan de was doen.:)

  • Loes

    Het is een kwestie van smaak;

    wij hebben met een ruime auto (SUV) een rondreis gemaakt en dat is ons prima bevallen; een hotel zoeken is geen enkel probleem als je niet wacht tot 's avonds 9 uur.

    Om een uur of 4 was er in ons geval altijd plaats, konden we de omgeving lekker bekijken (lopend of met de auto) en een eetgelegenheid zoeken; desnoods een bad nemen.. net wat je wilt.

    Anderen zweren weer bij een camper; voor ons hoeft dat niet.

    Veel plezier met de voorbereidingen.

    Groetjes Loes

    http://kellersreizen.web-log.nl/

  • ineke

    iedere avond vuurtje stoken, barbequeën. Onderweg koud drankje, koffie of hotdog klaarmaken. Wij vonden de vrijheid heerlijk.

    Reserveren in de parken was voor ons alleen in Yosemite(hoogseizoen + weekend) nodig. Konden uiteindelijk zonder reservering wel slapen in het park, maar niet in de valley.

  • lekkervaakweg

    alleen de luxe dat je inderdaad gewoon je koelkast en vriezer bij je hebt en dus gewoon gezond kan eten s avonds en niet afhankelijk bent van de vele fastfood restaurant en ongezellige hotels is een groot pluspunt.

    En inderdaad lekker bbq'en lekker in de natuur en lekker vrij.

  • Stefanie

    Hoi Japie,

    Wij hebben 2 jaar geleden tickets, autohuur, hotels geboekt bij worldticketcentre.

    Alles was goed geregeld. Vorig jaar ook tickets bij hun gereserveerd naar Denver. Gelukkig alleen maar een aanbetaling gedaan. Tickets weer geannuleerd omdat de vluchttijden waren veranderd en we zouden ook nog eens extra via Londen moeten vliegen. Hier hadden wij geen zin in. Zelf had ik nieuwe tickets naar Denver gevonden via www.travelchannel.de De dame van worldticketcentre kon mij niet dezelfde tickets verkopen voor dat bedrag wat ik kwijt zou zijn bij travelchannel. Afgelopen jaar hebben we een rondreis gemaakt met een camper. Dit vonden wij persoonlijk leuker dan met een auto. Het voordeel is dat je alles bij de hand hebt.

    Wil je het een keer niet zo duur maken dan kook je zelf in de camper en zoek je een campground zonder full-hookup. Dan ben je voor een overnachting zo rond de 10 dollar kwijt. Wij zijn vorig jaar in augustus geweest. Ik heb zelf thuis de hele route gemaakt en geen enkele campground gereserveerd. We hebben nergens problemen gehad om een campground te reserveren. Zelf in Yellowstone zonder reservering was er nog plek. Meestal belde we op de dag zelf om te vragen of er nog plek vrij was. 2 jaar geleden hadden we al wel enkele hotels al vastgelegd via worldticketcenter. Achteraf was dit helemaal niet nodig geweest. Het voordeel ervan is als je niks vastlegd is dat je dan vrij bent om ergens nog een nacht te blijven of eerder te vertrekken. Wij hadden bijvoorbeeld 3 nachten uitgetrokken voor Yellowstone. In 2 dagen hadden wij het hele park gezien. Ik weet niet wanneer je gaat maar misschien heb je hier iets aan. In ieder geval succes ermee en veel plezier.

  • monique

    wij zijn al enkele keren naar amerika geweest en huren iedere keer een auto op de 1e plaats kun je er overal mee komen en met een camper ben je echt tourist!

    wij hebben ook via world ticket centre geboekt en dat gaat perfect

    wens jullie een fijne vakantie