Hoi,

Via dit prikbord wil ik kenbaar maken heel graag de States weer willen bezoeken. Tot nu toe ben ik alleen in georganiseerde groepen (heb zelf geen rijbewijs) aan de west/- en oostkust (NY/Florida/Cali/Arizona/Utah/Nevada) geweest. Heel wat plekken bezocht en wat gewoon geweldig was. Ik wil zeker terug, maar wat is naast die kusten meer te beleven? Iedere staat heeft z'n charme, heb ik het idee.. Nu richt ik mijn pijlen op de overige staten.

Is er iemand die in 2015 van plan is om naar de US te reizen en gezelschap nodig heeft? Of is er iemand die al in States woont en het leuk vindt om voor een week of 2 weken op te trekken met een nederlander? Uiteraard zijn de (hotel etc.) kosten voor mijzelf. Ben geïnteresseerd in geschiedenis, muziek., evenementen bezoeken, native american cultuur, natuurschoon (kamperen lijkt mij ook een hele ervaring). Voor vrijwilligerswerk draai ik mijn hand niet om. Kortom ik heb er zin in.

Ik ben zelf een fitte dame van 30 jaar. Mochten er interessante, serieuze reacties komen, dan kunnen wij het contact voortzetten via Facebook (op dit moment gedeactiveerd) of e-mail.

Groetjes,

Mickey