terug van fantastische rondreis

  • jan v

    Een terugblik van onze vakantie;

    we begonnen met 3dagen las vegas,verbleven in het luxor,east tower,zeer aan te radenvoor ons waren 3dagen genoeg,wel bij de hoover dam geweest en in the linq,ook leuk.daarna vie valley of fire gegaan ,nog de trial gelopen,die via de oude filmset,was ongeveer 1,25mile,daarna 2dagen in zion park met de angels landing trial,fantastisch was dat,aardig zwaar,maar goed te doen,via (zie reisverslag)bryce naar capitol reef,waar we de cathedral valley hebbe gereden,wat mooi was,maar ik zou hem niet weer rijden,hadden wel high clearence auto,maar de weg was wel slecht met grote scherpe rotsen.moab was een pareltje,gezellige hoofdstraat,wij zaten in de best western op loopafstand,arches double o gelopen ,pittig maar die moet je doen,mooie fotos gemaakt.death horse gweest ,wat een uitzicht.zal het nu beetje inkorten,de weg 89 naar page word waarschijnlijk pas in 2015 hersteld,hoorde ik van mensen die daar wonen,geen geld,we zijn op de north rim geweest,maar vind de south rim mooier,daar zie je meer canyons en is wijdser.via Williams,leuk gezellig plaatsje ,kingman,via bodie,aanrader,naar palm springs gereden,heet 45graden,maar in zwembad gelegeb de hele dagen toen zijn we via de salton des naar san Diego gereden en dat was voor mij een heel relaxte stad,we zaten 2blocks vanaf de haven ,dus alles op loopafstand.aanrader de midway,trolleytours met amfibie door haven gevaren.we hebben het prachtig gehad,dank voor julliu informatie.groet jab v

  • Cees A

    Hoi Jan,

    Bedankt voor je feedback.

    Leuk om je verslag te lezen. Het enthousiasme spat er nog vanaf.

    Groetjes, Cees

  • Maria

    (tu):)-D

  • LiRoIr

    Hallo Jan, fijn dat je zo'n mooie tijd hebt gehad in Amerika gedurende je rondreis. Je schrijft zie reisverslag. Ik zou dit graag willen lezen, maar waar kan ik dit vinden?

    Bedankt.

  • jan v

    Nee,sorry ik heb geen reisverslag gemaakt,maar bedoelde op eerdere berichten ,over hoe onze reis eruit zou zien,vandaar.

    maar als je vragen hebt over een onderwerp[,wil ik daar graag op antwoorden.

  • Maria

    jan v Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee,sorry ik heb geen reisverslag gemaakt,maar

    > bedoelde op eerdere berichten ,over hoe onze reis

    > eruit zou zien,vandaar.

    > maar als je vragen hebt over een onderwerp[,wil ik

    > daar graag op antwoorden.

    Onze reisverslagen blogs cs zijn bestemd voor intimidi :)