Addirondacks (tips?)

  • Ruben en Roxana

    Beste mensenm

    In september verblijven wij 2 nachten in Lake Placid. Wij hebben dus een hele dag om in de addirondacks te besteden ( en wellicht de dag erna op weg naar Syracuse).

    Heeft iemand leuke tips voor onderweg of voor in die dag in het park. De dag ervoor komen we vanuit The white Mountains.

    Wij houden van natuur, watervallen en mooie uitzichten in het bijzonder. Ook vinden wij kloven waar je doorheen kan lopen erg mooi. We zijn niet echte hikers, een wandeling van ongeveer 1,5 uur max.

    Alvast bedankt.

    Gr. Roxana

  • Jet

    Ik kan me herinneren dat ik hele tijd geleden al wat links naar website van dat gebied gegeven heb. Staat daar niets leuks tussen? Ter plaatse bij de locale tourist office kunnen ze je vast ook van de nodige info voorzien.

    Ik ben wel in Lake Placid geweest, maar meer doorheen gereden, even gestopt en weer verder. Ik weet niet de exacte route meer die we toen gereden hebben.

    Als je van Lake Placid naar Syracuse gaat zou ik zeker binnendoor rijden, over de 3 tot aan Tupper Lake en dan stukje 30 south en vervolgens de 28 en zo richting Utica en dan laatste stukje over snelweg naar Syracuse.