sigaretten

  • mmcs

    hallo,

    kan iemand mij vertellen hoeveel sigaretten of shag ik mag meenemen als ik naar amerika op vakantie ga?

    kan het nergens vinden alvast bedankt

    groetjes mmcs

  • tallie

    Het verstandigst is nul sigaretten, en overigens zijn sigaretten in amerika goedkoper dan hier.

    hatolex

  • Antony

    De prijzen verschillen per staat!! Van Amerikanen hoorde ik (afgelopen week nog) dat ze de sigaretten in Nederland duurder vonden!

  • mar

    ligt eraan waar je bent; in Vermont betaalde ik $5.10 per pakje in NY 3.40 in Florida kocht ik een pakje voor 3.80 en kreeg er een gratis bij. dus het verschilt enorm waar je zit, overigens op chicago airport 5 sloffen marlboro light for $80, en dan de echte met witte filters

  • mmcs

    het probleem is dat ik mijn sigaretten zelf draai van shag , en ik dus geen marlboro ofzo rook maar zware shak in een filterhuls.

    dus vandaar ook de vraag hoeveel sigaretten of shag.

    want als ik meer shag dan sigaretten mee mag nemen wordt het shag

  • Inge (Zld)

    Douane en grensformaliteiten:

    Om de Verenigde Staten binnen te komen moet u in het bezit zijn van een geldig paspoort (voor de Verenigde Staten hoeft u geen toeristenvisum aan te vragen) en een retourticket waaruit blijkt dat u binnen 90 dagen de Verenigde Staten weer verlaat. Indien u langer dan 90 dagen blijft, moet u wel een visum aanvragen. Voor uw aankomst moet u het customs declaration form invullen

    Belastingvrij kunt u 200 sigaretten of 50 sigaren of 2 kg tabak meenemen en 1 liter sterke drank of een 1 liter wijn.

    2 kg dus, moet genoeg zijn toch?? :-)

  • mmcs

    jazekers bedankt voor de info :)

    dat wordt dus lege sigaretten hulzen meenemen en shag :)

    groetjes mmcs

  • Antony

    ……….en dan de pijp uit……….

  • tallie

    Ik weiger mee te werken aan iemands doodvonnis.

    hatolex

  • Antony

    Maar dit is uit vrije wil. Bij mij komen rokers er niet in.