huurauto

  • nancy

    Kan iemand mij vertellen of er een sigarettenaansteker in Amerikaanse auto's zit net zoals deze in Nederland zijn.

    Wij willen graag onze tomtom meenemen, maar weten niet of deze via de sigarettenaansteker te gebruiken is.

  • Melanie

    Hoi Nancy,

    Wij hebben in 2005 ook een navigatiesysteem meegenomen en ook aangesloten op de sigarettenaansteker. Werkte perfect. Of ze in elke auto zitten weet ik dus niet zeker, maar de eerste beste die we kregen zat er een in. Dus zal wel goedkomen denk ik.

    Veel plezier

    Melanie

  • René

    Daar kun je rustig vanuit gaan. In de meeste auto's zitten er wel meer dan 1, handig ook voor de koelbox. De aansluiting is exact hetzelfde.

  • nancy

    Oh gelukkig. Nu nog mijn kaart op de TomTom werkzaam krijgen……en dan over 3 weken op naar Amerika!

    Bedankt voor de reacties.

  • maaike

    Hoi,

    Wij zijn net terug en mochten in de huurauto's niet roken, dus de aansteker hadden ze eruit gehaald.

    Groeten

  • lisette

    Hoi,

    Zijn net terug uit de US, en er mag inderdaad in de huurauto niet gerookt worden. Echter het punt om o.a. je tomtom in op te laden zit er wel in. Zo hebben wij hem ook gebruikt. Werkt dus wel.

    gr Lisette