kortingsbonnen en kaarten

  • reisfanaten

    Wij gaan in augustus voor de tweede maal in amerika en regelen alles zelf ter plaatse.

    Wij hebben enkel een vliegticket geboekt.

    Onze vraag:

    Wij hebben de vorige keer gemerkt dat er in Amerika heel veel mogelijkheden zijn voor kortingen van hotels, in supermarkten, restaurants,….

    Hoe komen wij nu vb aan kaarten om te kunnen profiteren van onze trouwheid aan vb hotelketens, supermakten, restaurants,…

    Ik dacht vb dat er een kaart was die kortingen gaf voor een bepaalde hotelketen, een fastfoodrestaurant,… Hadden we dat de eerste keer geweten dan gingen we op het einde toch wel een aantal gratis hotelovernachtingen gespaard hebben.

    Met dank

  • tallie

    Stap binnen bij de plaatselijke TIC.

    hatolex

  • Ada

    Vaak zie je kortingsbonnenboekjes liggen bij bijv. McDonalds, supermarkten en ook de lokale kranten.

    Bij de supermarkt kan je je meestal aan de kassa of sericecenter aanmelden voor een klantenpasje.

    Voor “gratis” hotelovernachtingen moet je je aanmelden op de websites van de organisaties - kan meestal via de website - soms voor soms na de 1e overnachting of in het hotel waar je logeert..

  • Cees

    Supermarkten hebben ieder hun eigen kortingspasjes.

    Zoiets als de “bonuskaart” van AH bij ons.

    Gewoon om vragen bij de kassa en je hebt 'm

    Voor wat betreft hotels kun je om te beginnen bv je ANWB pasje gebruiken om 10% korting te krijgen. (de zogenaamde AAA korting)

    Je kunt daarnaast ook een spaarkaart aanvragen om te sparen voor gratis overnachtingen.

    “Trip Rewards” is bv zo'n kaart. (heb ik zelf ook)

    Met deze kaart spaar je punten bij een groot aantal bekende hotels zoals Super8, Ramada, Days inn, Travelodge, Howard Johnson, Baymont, Wingate, Knights inn en Amerihost inn.

    Al na 10 of 12 overnachtingen kun je (afhankelijk van het bestede bedrag) een gratis overnachting “verdiend” hebben.

    Kijk voor meer info eens op deze site.

    http://www.super8.com/Super8/control/home

    Er zijn ook hotelketens met een eigen kaart.

    Holiday inn (mijn favoriete keten) heeft bv z'n “Priorityclub” (en die heb ik dus ook)

    Kijk eens op de website bij je favoriete hotelketen hoe je die kaart kunt aanvragen

  • Co

    Wij hebben slechte ervaringen met die “coupons” voor hotelovernachtingen. Het is een lokmiddel om je naar het hotel of motel te krijgen. Als je dan zegt dat je gebruik wilt maken van zo'n coupon zijn die kamers niet meer beschikbaar enzo. Als je dan op de parkeerplaats kijkt zie je nagenoeg geen enkele auto staan.

  • reisfanaten

    Bedankt voor de reacties.

    Wij hadden wel zeer goede ervaringen met kortingsbonnen voor hotels.

    Wel is het zo dat je eerst achter een kamer vraagt en dan pas bij bevestiging je bon bovenhaalt. Vaak betrof dit Best Westerns, motels 8,…..Dus best wel goede hotels.

    Maar onze vraag hier betreft vooral een totaalkaart die we kunnen gebruiken in diverse winkels en hotels tijdens de gehele duur van ons verblijf.

    Groeten reisfanaten

  • Ben

    Soms wil de Nederlandse “ANWB kaart” nog wel eens korting verschaffen. Dat is daar volgens mij de AAA. Wij kregen in ieder geval korting bij een aantal motels en bij de supermarkten van “Kröger”.

  • Oscar

    Hallo allemaal, bij het spelen van automaten gaat het niet alleen om plezier hebben, maar ook om jezelf onder te dompelen in een wereld vol spanning en sensatie. Als je, net als ik, geniet van elke minuut van het spel, dan weet ik zeker dat je meer wilt weten over de meest opwindende machine op de markt - Ik raad je aan meer vinden . Dit is een spel dat je weet te verrassen met onverwachte winsten en spannende bonussen. Mis de kans niet om je onder te dompelen in de wereld van spannende avonturen en onvoorspelbare emoties!